به گزارش حوزه، دکتر حسن رحیم پور ازغدی دیروز در جمع معاونان فرهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اشاره به تلاش جریان فرقه انحرافی وهابیت، هشدار داد: جریان وهابیت بعد از تخریب آثار اسلامی تلاش می کند، توسل و ارادت شیعیان نسبت به اهل بیت پیامبر(ع) را شرک جلوه دهد.

وی ادامه داد: آنها بوسه بر قبر پیامبر گرامی (ص) را شرک دانسته اما دست بوسی ملکه انگلیس را توجیه می کنندو..،

ونیزقابل ذکراست که یکی از مفتیان سعودی به نام ” الربیعی” که یدی طولانی در فتواهای عجیب دارد، در فتوایی که بر صفحه ی شخصی خود در “تویتر” گذاشته می گوید: زیارت اهرام مصر و مقبره های فراعنه و موزه های مصر باعث تقویت ایمان می شود و هیچ مشکل شرعی ندارد و هیچ گونه شرکی محسوب نمی شود!

 

 

این در حالیست که وهابیان زیارت اهل بیت (علیهم السلام) و کلا زیارت قبور را بدعت در دین می دانند و آن را شرک می خوانند و با این بهانه خشونت در حق شیعیان را واجب دینی خود می دانند.

شایان ذکر است که “این مفتی چندی پیش نیز در صفحه “تویتر”خود و در موضعی خصمانه بر ضد سوریه، مردم این کشور را به جهاد بر ضد حکومت سوریه فراخواند.وی در مطلبی در این صفحه آورده است: برای وجوب جهاد نیاز به شروطی است که مهمترین آن درگیری بین اسلام و کفر مانند آنچه که امروز در سوریه وجود دارد،است که در این حالت دیگر نیاز به اجازه و فتوای کسی برای جهاد وجود ندارد“!

ونیز شایان ذکراست که

به گزارش شیعه آنلاین، بر اساس اطلاعات موجود دست دادن و روبوسی هر مردی با زن نامحرم در مذاهب مختلف اسلامی حرام به شمار می رود اما اخبار رسیده از بحرین حاکی از آن است که شیخ “سعیدی” مفتی وهابیت بحرین در جدید ترین فتوای خود دست دادن و روبوسی با زنان نامحرم برای نخست وزیر را حلال دانست.

مفتی وهابیون بحرین در مورد این فتوا گفت: آقای نخست وزیر ولی أمر مردم به شمار می رود لذا ممکن است برخی اعمالی که برای مردم حرام است، برای وی حلال باشد!

 

 

مبنع:پرسمان