شیعه مذهبی است که توسط پیامبر اکرم(ص) بنیان نهاده شد چنانکه فرمود: ای علی تو و شیعیانت در کنار حوض بر من وارد می‏شوید. (مجمع الزوائد، ج ۹، ص ۱۳۱؛ کنوز الحقائق، ص ۱۸۸، الاستیعاب، ج ۲، ص ۴۵۷)
ای علی! به زودی تو نزد خدا وارد می‌شوی در حالی که شیعیان تو راضی و مورد رضایت خدا هستند و دشمنانت معذّب به عذابی سخت خواهند بود. (صواعق المحرقه، ص ۹۳؛ مجمع الزوائد، ج ۹، ص ۱۳۱).
علی و شیعه او، آنها در روز قیامت رستگارند.( کنوز الحقائق، ص ۹۲)
شیعه علی، آنها رستگارند. (همان، ص ۸۲)
ای علی، خدا تو و ذریّه تو و فرزندانت و اهل و شیعه تو و دوستان شیعه تو را آمرزید. همانا تو دارای قلب بزرگی هستی.( الصواعق المحرقه، ص ۹۶).
اما وهابیت فرقه است که توسط استعمار انگلیس و با هدف نابود کردن اسلام اصیل در دو قرن پیش، به وجود آمد. محققان تاریخ وهابیت ثابت کرده اند که این فرقه در اصل به دستور مستقیم وزارت بریتانیا ایجاد شد، به عنوان مثال به کتابهایی چون پایه های استعمار از خیری حماد و تاریخ نجد از سنت جان ویلبی یا عبد الله ویلبی و خاطرات حاییم وایزمن اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نیز خاطرات مستر همفر و وهابیت نقد و تحلیل از دکتر همایون همّتی مراجعه کنید.
آری، هدف وهابیت تنها کشتار مسلمانان و افروختن آتش فتنه و جنگ در بین آنان، در جهت خدمت به فراماسونری و امپریالیسم جهانی است و این اصل، محور تمام تلاشهای وهابیت از زمان ظهور تا به امروز است.

 

 

منبع:پرسمان