در این متن می خوانید:
    1. پرسش
    2. تبیین موضوع

پرسش

ریشه قتل و کشتار مردم توسط سلفیت، تفکر توحیدی محمد بن عبد الوهاب است؛ پس چرا وهابیت این همه افترا و کذب علیه سید قطب به راه انداخته است؟

 

تبیین موضوع

امروز سلفیت در جهان در سعی و تلاش برای یافتن قربانی است!

می گوید که علت بریدن سرها و کشتن مردم، تفکر و اندیشه سید قطب است، این سخن دروغ است!

به خدای یکتا این سخن کذب و دروغ است!

سبب بریدن سرها، تفکر محمد بن عبد الوهاب است! ولی پادشاهی عربستان سعودی، سعی دارد در جلوی جهان قربانی پیدا کند و کسی جز سید قطب را پیدا نکرده است.

من می گویم: ای مردم سید قطب همان کسی است که کتاب (السلام العالمی فی الإسلام) را نوشت؛ همچنین کتاب (سلام البیت) و (سلام المجتمع) را تدوین کرد.

سید قطب کسی است که کتب زیادی را نوشت و کسی که مایل باشد نقش سلفیت در تحریف آثار سید قطب را بشناسد، کتاب (معالم فی الطریق) تألیف سالم البهلساوی را بخواند، تا بداند که سلفیت در عصر مدرن سعی دارد که توجه و نگاه مردم را از تفکر سلفی- سعودی دور سازد.

تا بگوید: مصدر تروریست، تفکر ازهری است که از سید قطب اشعری مصری بر گرفته شده است!

تا بگوید: تفکر اشعری که سید قطب آن را در کتاب خود پیش گرفت، باعث بحران در جهان اسلام شده است!

و من می گویم: این یک نوع از ظلم و ستم به سید قطب است!

سید قطب کسی را نکشت، درحالی که ما در مناهج وهابی، آموختیم که شیخ ما محمد بن عبد الوهاب هزاران نفراز اهل نجد را جهت حمایت از توحید به قتل رساند!!!

زمانیکه اهل مکه و اهل طائف به قتل رسیدند، سید قطب هنوز به دنیا نیامده بود؛ و هنگامی که کشتارهای دسته جمعی عظیم توسط پیروان شیخ محمد بن عبدالوهاب صورت می گرفت، سید قطب هنوز به دنیا نیامده بود!

پس چرا این همه افترا و کذب علیه سید قطب است؟