در این متن می خوانید:
    1. پرسش از سلفی
    2. تبیین موضوع

پرسش از سلفی

چرا این احتمال را نمی دهید که مهدی همان امام م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه باشد؟!

 

تبیین موضوع

طعن و ظلم به امام م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه در کتابهای برادران وهابی وجود دارد.

من از مهدی که به دنیا خواهد آمد سخن نمی گویم، بلکه در مورد مهدی (امام دوازدهم) حرف می زنم.

مشکل فکر و اندیشه وهابی اینست که می گوید: مهدی و امام م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه دو چیز مجزا از یکدیگر هستند.

من می گویم: خیر! ادله این موضوع را ثابت می کند که امام م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه همان مهدی است. و دلیل این امر سخن و فتوای ۶۰ عالم وهابی در این مورد است.

من در مناظره خود با شیخ عثمان الخمیس – که تحت عنوان «الزلزال» به چاپ رسیده است؛ و شیخ هشام آل قطیط آن را تدوین کرده است.- بیان کردم که بر طبق کتب وهابیت مهدی همان امام دوازدهم است؛ و بیش از ۶۰ عالم وهابی معاصر فتوا می دهند که امام مهدی همان امام دوازدهم است. ولی قائلند که م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه مهدی نیست.

من از آنها می پرسم: شما را به خدا! اگر شما پذیرفتید که مهدی همان امام دوازدهم است و او از فرزندان فاطمه سلام ‌الله علیها و امام حسین علیه السلام است، پس چرا این احتمال را نمی دهید که مهدی همان امام م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه باشد؟!

***

تطبیق نشانه های امام دوازدهم با م.ح.م.د بن حسن عسکری

  1. حمله ور شده به خانه وی؛ و بازجویی از زنان پدرش

دلیل اینکه م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه همان مهدی است؛ اینست که در واقع به این نتیجه رسیدم که صفات موجود در م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه بر صفات موجود در امام دوازدهم (مهدی) منطبق است. عالم بزرگ مصری سعید ایوب (رحمه الله) تورات، انجیل و قرآن را خواند و تا زمان مرگش بر مذهب سنی بود؛ او گفت: در پیشگاه الهی شهادت می دهم که کتابهای آسمانی همان طوری که به محمد بن عبدالله صلی ‌الله ‌و ‌علیه و ‌آله بشارت می دادند به م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه نیز بشارت داده اند. و این سخن در تورات موجود است.

این امر سخن ابن تیمیه را تأیید می کند که از نشان های امام دوازدهم، این است که اژدها (در مفهوم مقدس به معنای حکومت بزرگ) به خانه وی حمله ور شده؛ و زنان پدرش را مورد بازجویی قرار می دهد!

هنگامی که به تاریخ «الکامل» تألیف ابن الأثیر سنی مذهب مراجعه کنیم، می گوید معتمد عباسی به منزل حسن عسکری علیه السلام حمله کرد و زنان او را مورد بازرسی قرار داد تا ببیند که آیا یکی از آنها باردار هست؟ یا نه!

پس هنگامی که به کتب آسمانی قدیم مراجعه کنیم؛ می بینیم که در آن ذکر شده که مادر امام آخر همین است.

***

  1. نامشخص

 همچنین ذکر شده که از نشان های امام آخر اینست که فرزند همسری اول است که از فرزندانش تعداد زیادی کشته می شوند. سعید ایوب می گوید: هنگامی که به تحقیق «مقاتل الطالبین» می پردازیم؛ می بینیم که مادر اولی فاطمه است و دومی نرجس.

پس اگر به همه قرائن موجود دقت کنید، متوجه خواهید شد که امام مهدی همان م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه است.