در این متن می خوانید:
    1. پرسش از سلفی
    2. تبیین موضوع

پرسش از سلفی

اگر شیخ الاسلام ابن تیمیه با این عقیده موافق است که م.ح.م.د بن حسن عسکری از فرزندان فاطمه سلام ‌الله علیها و علی علیه ‌الصلاه‌ و ‌السلام و او همان مهدی موعود عج ‌الله ‌تعالی‌ فرجه ‌الشریف است؛ پس چرا حتی به نسبت یک در میلیون، احتمال نمی دهید که مهدی همان م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه است!!؟

چرا م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه را مورد لعن قرار می دهید؟؟!

 

تبیین موضوع

می گویم این امر یک سروصدای ساختگی است. از وقتی که در آموزشگاه های وهابی بزرگ شدیم، به م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه لعنت می فرستادیم؛ تا به امروز که یک وب سایت تحت عنوان «سرداب» تأسیس شده است که در آن، در طی ۲۴ ساعت شبانه روز، به به م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه لعنت می فرستند.

به عنوان مثال می نویسند: محمد بن حسن (لعنت خدا بر او باد) گفت!

من می گویم ای برادران من از خدا بترسید! در مورد لعنت فرستادن به م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه از خدا بترسید، چرا؟

چون من هم مثل شما به او لعنت می فرستادم و می گفتم این فرد غایب بوده و هنوز به دنیا نیامده است، پس او را لعن می کردیم. اما به شما می گویم این مرد متولد شده و موجود است؛ و خداوند متعال دلیل این امر را در سخن ابن تیمیه روشن و آشکار ساخت.

من بیاد می آورم که اولین برخورد من با م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه توسط سخن ابن تیمیه صورت گرفت، امام ابن تیمیه که امام به علی و فاطمه زهرا سلام الله علیهما طعن می کرد، در کتب اهل سنت، در مورد امام م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه سخن بسیار مهمی را ذکر کرد؛ که خلاصه کلام وی اینست:

اولاً: بسیاری از یهود و نصاری که در دوران ما اسلام می آوردند، اگر وارد مذهبی سنی می شدند به مذهب اثنی عشری می گرویدند؛ زیرا در تورات و انجیل یافتند که بعد از احمد (به معنی کسی که مورد حمد زیاد است) صلی ‌الله ‌و ‌علیه و ‌آله ، دوازده نفر خواهند آمد؛ و پنداشتند که امامان اثنی عشر، ائمه خدا بر روی زمین هستند.

در نتیجه ابتدا یهودیت را و سپس مذهب سنی را ترک؛ و پیرو مذهب اثنی عشری شدند.

***

ببینید و بایندیشید!

در جای دیگر می گوید: «بدون شک مهدی از فرزندان فاطمه سلام ‌الله علیها است!»

و همچنین گفت: «او از فرزندان علی عج ‌الله ‌تعالی‌ فرجه ‌الشریف است؛ و او دوازدهمین امام است در حدیت اثنی عشر.»

زیرا از پیامبر صلی الله ‌و ‌علیه ‌و ‌آله ‌و ‌سلم سؤال شد که مهدی عج ‌الله ‌تعالی‌ فرجه ‌الشریف کیست؟

پیامبر صلی الله ‌و ‌علیه ‌و ‌آله ‌و ‌سلم فرمود: مهدی عج ‌الله ‌تعالی‌ فرجه ‌الشریف از فرزندان من است؛ و زمین را پر از عدل و داد می سازد، همچنان که از ظلم و جور پر شده بود. سپس از پیامبر پرسیدند: بعد از مهدی عج ‌الله ‌تعالی‌ فرجه ‌الشریف چه کسی خواهد بود؟ فرمودند: هرج و مرج و نابسامانی خواهد بود.

پیامبر صلی الله ‌و ‌علیه ‌و ‌آله ‌و ‌سلم در حدیث دیگر فرمود: خلفا دوازه نفر هستند. از وی پرسیدند: بعد از خلیفه دوازدهم چه کسی خواهد بود؟ ایشان فرمودند: هرج و مرج و نابسامانی!

از این دو حدیث آشکار شد که بعداز امام دوازدهم هرج و مرج خواهد بود؛ و امام مهدی عج ‌الله ‌تعالی‌ فرجه ‌الشریف همان دوازدهمین امام است.

پس من می گویم از خدا بترسید!

اگر شیخ الاسلام ابن تیمیه با این عقیده موافق است که مهدی عج ‌الله ‌تعالی‌ فرجه ‌الشریف از فرزندان فاطمه سلام ‌الله علیها و علی علیه ‌الصلاه‌ و ‌السلام و او همان مهدی موعود عج ‌الله ‌تعالی‌ فرجه ‌الشریف است؛ پس چرا حتی به نسبت یک در میلیون، احتمال نمی دهید که مهدی همان م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه است!!؟

 به جای اینکه لعنت بر او بفرستید، اگر از ابتدا می گفتید که او امام دوازدهم و از فرزندان فاطمه سلام ‌الله علیها و امام حسین و امام علی علیهما السلام نیست، این امکان وجود داشت که بگوییم مهدی موعود عج ‌الله ‌تعالی‌ فرجه ‌الشریف، م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه نیست.