۱ – طبق تلاش برخی محققان، نسب و شجره آل سعود به یک فرد یهودی برمی گردد که زمینی را در عربستان خریده و نوه او با قتل و کشتار املاکی را بدست میگیرد.

۲ – طبق نوشته مستر هامفری جاسوس انگلیس در خاورمیانه، ایشان خود محمد بن عبدالوهاب را تحریک و پشتیبانی کرده تا اینکه قومی دلخواه دولت انگلیس بر کشورهای اسلامی حاکم شود. و جالب است که ظهور وهابیت تقریباً همزمان با ظهور بهائیت و بابیت و شیخی گری در ایران است و طبق اسناد تاریخی این کار نیز توسط انگلیسی ها انجام گرفته است.

۳ – آل سعود در جریان جنگ تحمیلی (تجاوز صدام به ایران) به صدام کمکهای مالی بسیار کرد و پایگاه ها را در اختیار آمریکا قرار داد تا تمام حرکات نیروهای جمهوری اسلامی ایران را رصد کرده و در اختیار صدام قرار دهد. (و این یعنی مبارزه آل سعود با اسلام)

۴ – آل سعود القاعده و طالبان را بوجود آورد که ضربه های سنگینی را به اسلام وارد کرده و چهره اسلام را تخریب کرده است. (مبارزه با اسلام)

۵ – آل سعود خیلی از آثار اسلامی را در مکه و مدینه و دیگر شهرهای عربستان نابود کرده است. (مبارزه با آثار اسلامی)

۶ – آل سعود خیلی از دانشمندان و عالمان اسلامی (ساکن در عربستان) و نیز نیروهای فعال سیاسی ـ مذهبی مخالف خود را دستگیر، زندانی، و شکنجه و گاهاً به قتل رسانده است. (مبارزه با عالمان اسلامی)

۷ – آل سعود به اماکن مذهبی عراق حمله کرده و به تخریب و اهانت به این اماکن پرداخته است (حمله به حرم امام حسین ع، و کاظمین)

۸ – آل سعود با ابزار طالبان و القاعده برخی شخصیتهای علمی، دینی و سیاسی را ترور کرده است (شهید صدر، امام موسی صدر، شهید سیدمحمدباقر حکیم، و…)

۹ – آل سعود متحدی اصلی برای آمریکا، انگلیس و اسرائیل در منطقه محسوب می شود که هر سه کشور به دنبال حذف اسلام هستند.
۱۰٫

۱۰ – آل سعود با تأمین نفت غرب همیشه مانع گران شدن آن و متضرر شدن غرب بوده است.
۱۱ – 
آل سعود از حمله اسرائیل به لبنان و غزه حمایت کرده و کمک اطلاعاتی نموده است.

۱۲ – آل سعود دیکتاتور تونس (بن علی) را با آغوش باز پذیرفته، و از دیکتاتور مصر (حسنی مبارک) حمایت کرده، ‌و نیز شاهزادگان سعودی هزاران اشیای قیمتی و عتیقه مصر را دزدیده و از مصر خارج کرده اند.
۱۳ – 
یکی دیگر از جنایات آل سعود ارسال نیروی نظامی به بحرین است که در اثر آن دهها انسان بی گناه و حق جو را شکنجه و به قتل رسانده اند و دهها انسان را در زندانها شکنجه می کنند.
۱۴ – 
آل سعود به همراه آل خلیفه در بحرین، نزدیک به دویست مسجد و حسینیه را در بحرین تخریب کرده اند.
۱۵ – 
آل سعود و آل خلیفه در بحرین کتابهای قرآن و ادعیه را به آتش کشیده اند.
۱۶ – 
اضافه کنید قتل عام زائران و حاجیان ایرانی در عربستان توسط آل سعود.

 

حال قضاوت با خودتان است که آیا این قوم پلید و کثیف مسلمانند، یا دشمن مسلمانان؟ آیا چنین افرادی حق دارند بر سرزمین های اسلامی حکومت کنند؟ وظیفه یک مسلمان چیست؟ آیا بر من مسلمان واجب نیست تا با این حیوانات انسان نما مبارزه کنم؟ آیا کشتن آل سعود و آل خلیفه بر هر مسلمانی واجب نیست؟ آیا مسجدالحرام و مسجد النبی (ص) از ما انتظار کمک ندارد و از ما نمی خواهد تا این دو عزیز را از چنگال کثیف آل سعود نجات دهیم

 

 

 

منبع:پرسمان