در این متن می خوانید:
      1. معرّفی کتاب

الف. کتاب “بیست اصل تربیت”

کتابی تحت عنوان “بیست اصل تربیت” نوشته‌ی آقای دکتر رفیعی است کتاب که اصول تربیتی را برای پدران و مادران تشریح می‌کند.

 

ب. کتاب “تربیت حسینی”

کتاب دوم که جمعی از نویسندگان و پژوهشگران آن را نوشته‌اند و با ایّام محرم مناسبت دارد، کتابی تحت عنوان “تربیت حسینی” است. گروهی از نویسندگان شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی را که در شخصیّت مبارک اباعبدالله الحسین علیه السّلام وجود دارد، استخراج کرده‌اند و آن را نوشته‌اند؛ همچنین در این کتاب مدل تربیتی امیرالمؤمنین علیه السّلام و حضرت زهرا سلام الله علیها را نیز آوردند.

 

ج. انتشارات “انجمن اولیاء و مربیّان”

کتاب سوم را نیز در قالب انتشاراتی معرّفی می‌کنم که تقریباً تمام کتاب‌هایی که این انتشارات دارد، در حوزه‌ی تعلیم و تربیت است و آن انتشارات “انجمن اولیاء و مربیّان” است که با تلاشی که عزیزان بزرگوار و افراد دلسوز در آموزش و پرورش داشته‌اند، تا به حال بیش از دویست عنوان کتاب را برای گروه‌های سنّی مختلف در حوزه‌ی تعلیم و تربیت چاپ کرده‌اند.

 

 

معرّفی کتاب

عنوان کتاب “کودک و خانواده” است. این کتاب نوشته‌ی خانم ماندانا سلحشور در ۱۸۱ صفحه است که توسّط انتشارات انجمن اولیاء و مربّیان در قطع رقعی چاپ گردیده است

معرّفی کتاب

“شکوفه های باغ زندگی” نام کتابی است که درباره‌ی شیوه‌های انتقال مفاهیم دینی به کودکان پیش دبستانی صحبت می‌کند و توسّط جناب آقای عبد الاحد اسلامی در ۲۱۳ صفحه به رشته‌ی تحریر درآمده است.