در این متن می خوانید:
      1. پرسش از سلفی
      2. تبیین موضوع

پرسش از سلفی

برادران وهابی! چرا عیب در حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها است؟ چرا احتمال نمی دهید که یک در میلیون اشتباه از ابی بکر باشد؟

 

تبیین موضوع

گفتگو درباره اتهام ها و زشتی های نسبت داده شده به خاندان محمد صلی ‌الله ‌و ‌علیه و ‌آله را پی می گیریم.

خاطرات و گفتگوهای خود با عثمان الخمیس را به یاد می آورم.

شیخ عثمان الخمیس این عبارت مشهور را ذکر کرد: عیب متوجه فاطمه سلام ‌الله علیها بود نه ابی بکر!

من این پرسش را نسبت به برادران وهابی خود مطرح می کنم:

چرا عیب در حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها است؟

چرا احتمال نمی دهید که یک در میلیون اشتباه از ابی بکر باشد نه از حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها ؟

حتی یک در میلیون!!؟

آیا برازنده ی یک انسان مؤمن نیست که انصاف را پیش چشم داشته باشد؟

آیا عدالت نیست حقی را که به خلیفه اول دادیم، یک در میلیون به حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها بدهیم؟!

به راستی این اصرار عجیب در محق بودن ابی بکر، – در هر آنچه بین او و حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها اتفاق افتاده است، – برای چیست؟

برادران وهابی! از شما می پرسم:

  1. آیا زمانی که به حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها حمله ور شدند، حق با ابی بکر بود؟
  2. آیا هنگامی که خلیفه اول حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها را از ارث خود منع کرد، حق با ابو بکر بود؟
  3. آیا زمانی که خلیفه اول فدک را مصادره کرد حق با وی بود؟

چرا حتی یک احتمال پنجاه پنجاه را در نظر نمی گیریم؟

یعنی ممکن است حق با ابو بکر باشد، شاید هم حق با حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها است! هر دو طرف مساوی اند.

آیا این نوعی از تعصب نیست؟

اگر ابو بکر از صحابه محمد بن عبد الله صلی ‌الله ‌و ‌علیه و ‌آله بود، آیا حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها بنت رسول خدا صلی ‌الله ‌و ‌علیه و ‌آله و از اهل کسا نبود؟!

چرا حتی یک روز در مورد حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها تأمل نمی کنیم؟

چرا حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها از او خشمگین شد؟ [در حالی که پیامبر فرموده بود، خشم فاطمه سلام ‌الله علیها خشم من است و خشم من خشم خداست!] این قسمت زرد را بادرستانی اضافه کرد

– چون ناقص العقل است!!

چرا سیده زنان جهان سلام ‌الله علیها را به جرم احقاق حق خود در برابر خلیفه، به ناقص بودن عقل متهم می کنید؟

آیا رواست که به حضرت فاطمه سلام ‌الله علیها  بنت رسول خدا صلی ‌الله ‌و ‌علیه و ‌آله افترا ببندیم و او را متهم کنیم، برای اینکه از حق خود در مقابل حاکم دفاع کرد؟

آیا حکام، برتر و والاتر از دختر پیامبر سیده نساء العالمین سلام ‌الله علیها هستند؟

و انشاء الله بحث را در قسمت های بعدی به اتمام خواهیم رساند