آسیب های محیط خارج از منزل

برخی اعتقاد دارند که نباید بچّه‌ها را به محیط خارج از منزل فرستاد یا نباید اجازه داد که با دوستان خود در محیط بیرون بازی کنند؛ زیرا ممکن است دچار برخی از آسیب‌ها مانند یاد گرفتن حرف زشت شوند. نظر شما در این رابطه چیست؟