همه مراجع: اگر با قصد لذت باشد و یا بترسد كه به گناه بیفتد، نگاه به این مواضع جایز نیست.[1]
منبع:نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها / مؤلف: سید مجنبی حسینی
[1] – ر.ك: امام، استفتاءات، ج3، احكام حجاب ، س27 ؛ سيستانى، Sistani.org، حجاب ، س5 ؛ فاضل، جامعالمسائل، ج1، س1708 ؛ مكارم، استفتاءات، ج2، س 153 و 1023 ؛ نورى، استفتاءات، ج2، س679 ؛ تبريزى، صراطالنجاة، ج1، س907 ؛ صافى، جامعالاحكام، ج2، س1694 و 1729 ؛ خامنهاى، استفتاء، س 618 و 559 ؛ العروة الوثقى، ج 1، م 16 و دفتر: وحيد و بهجت.
برچسب خوردهائمه علیهمالسلام, اجتهاد, اجتهاد و تقلید, احکام, احکام شرعی, اختلاف نظر, اختلاف نظر مراجع, اساتید, استنباط, استنباط احكام, اصطلاح فقهى, اعتكاف, اعتكاف گناه, اعتکاف در حیاط مسجد, اهمیت اعتكاف, اهمیت روزه, اهمیت نذر, برجستگى, پیامبر ص, پیامبر صلى الله علیه وآله, پیشینه تقلید, تقلید, تقلید از مجتهد, تلاش, حج, حیاط, حیاط مسجد, خمس, خمس سپرده گذارى, خمس سفر حج, خوانندگى زن, خوانندگی, دانشجو, دندان, دهان, راهنما, رژلب, روزه, روزه دار, زمان پیامبر, زن, زیارت, سپرده گذارى, سفر حج, شامپو, شرایط نذر, عالم, عطر, عطر روزه دار, عكس دختر, فطره, فطریه, فقیه, قصد اقامت, قطع اعتكاف, كفاره نذر, کرم, کفاره, کوشش, لثه, مؤونه, ماه رمضان, ماه مبارك رمضان, متعارف, مجتهد, مراجع, مراجع تقلید, مرجع, مرجع دینی, مسجد, معمول, مکه, نذر, نگاه, نگاه به برجستگى ها, نگاه به عكس دختر, نماز, همبستگی