یك سلسله اعمالی هستند كه چون عالم، عالم تزاحم است، [انجام همه آنها] ممكن نیست و بعضی از اعمال هم دوره آنها گذشته است و ما به هر دلیل متأخر بوده‌‏ایم، ولی از طریق “نیت” می‌‏توان به همه اینها رسید. حتی یك سلسله اعمال هستند كه اگر انسان می‏‌بود هم مبتلا به تزاحم می‌‏شد. مثلاً اگر ما در عاشورا بودیم یا نقش حبیب یا نقش زهیر و یا … را داشتیم و حتما نمی‌‏توانستیم همه نقش‏‌ها را داشته باشیم. در حالی كه از طریق نیت همه این نقش‌ها دست‌یافتنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *