اینکه گفته مى شود خلافت ابوبکر اجماعى بوده، آیا صحیح است که مى گویند: حضرت على(ع) و یاران ایشان ضمن آنان نبوده، و چنین اجماعى مورد لعنت خداوند است،
چنانچه ابن حزم مى گوید: «لعنة اللّه على کل اجماع یخرج منه علی بن أبیطالب ومن بحضرته من الصحابة». المحلى 9: 345.
منبع:پرسمان
برچسب خوردهابن تیمیه, ابن عبدالوهاب, اجماع, اندیشه فرقه وهابیت, اندیشه فقهی, اندیشه فقهی وهابی, اندیشه فقهی وهابیت, اندیشه فقهی وهابیون, اندیشه وهابیت, اهل سنت, بنیانگذاران وهابیت, پرسش وپاسخ, پرسش وپاسخ پیرامون وهابیت, پیرامون وهابیت, تاریخ, تاریخ اهل سنت, حضرت علي علیه السلام, حضرت علي(ع), سلفی, سلفی گری, سلفیان, سلفیه, سلفیون, شخصیت های وهابی, شخصیت های وهابیت, شخصیت های وهابیون, عبدالوهاب, عربستان, عربستان سعودی, علي علیه السلام, علي(ع), عملکرد وهابیت, فرقه وهابیت, مبانی فکری, مبانی فکری فرقه وهابیت, مبانی فکری وهابیت, مبانی فکری وهابیون, محمد بن عبدالوهاب, مکتب سلفیان, مکتب سلفیه, ملعونيت اجماع, ملعونيت اجماع بدون علي(ع), منابع وهابیت, وهابی, وهابیان, وهابیت, وهابیت شناسی, وهابیون