آيات عظام امام، بهجت و فاضل: تفاوتى بين لباس زير و غير آن در حكم نمى كند.[1]
آيات عظام تبريزى، خامنه اى، صافى و وحيد: اگر آن را زى و پوشش خود قرار دهد، بنابر احتياط واجب پوشيدن آن جايز نيست.[2]
آيه اللّه سيستانى: اگر او را به صورت جنس مخالف در بياورد، بنابر احتياط واجب پوشيدن آن جايز نيست.[3]
آيه اللّه مكارم: اگر مفسده خاصى بر آن مترتب نشود، پوشيدن آن اشكال ندارد.[4]
آيه اللّه نورى: اگر از پوشيدن آن انگيزه عقلايى دارد و مصلحت مهم ترى در بين است، اشكال ندارد.[5]
پی نوشت ها
[1] – توضيح المسائل مراجع، م846.
[2] – وحيد، توضيح المسائل، م 852؛ خامنه اى، اجوبه الاستفتائات، س1372؛ صافى، جامع الاحكام، ج2، س1688؛ تبريزى، صراط النجاة، ج3، س781.
[3] – توضيح المسائل مراجع، م846.
[4] – مكارم، استفتائات، ج1 س138.
[5] – نورى، توضيح المسائل، م 847.