
یکـی از نکـات تأسـف برانگیـز در نوشتـههـای وهابیـت، عدم تحمل فضائـل امیرالمؤمنیـن علیه السلام است، به گونـه ای که به صورت شگفت آوری از پذیرش فضائـل اختصاصی حضرت امتناع می ورزند. وقتی از مفتی اعظم عربستان «شیخ بن باز» میپرسند آیا درباره علی میتوان از دعای «علیه السلام» یا امثال آن استفاده کرد، بلافاصله میگوید:
«نباید بین علی و دیگران تفاوت گذاشت و این کار شایسته نیست».
در حالی که در بین فضائل حضرت، یک سلام ساده این قدر بخل ورزی ندارد.
پ ن: محدث مشهور «بخاری» که در نقل فضائل امیرالمؤمنین خشک دست است، در «صحیح بخاری ذیل تفسیر سوره ذاریات» می گوید: علی علیه السلام چنین تفسیر کرد.
برچسب خوردهالغدیر, الغدیر علامه امینی, امام علی علیه السلام, امامت, امامت امیرالمومنین, امامت امیرالمومنین علیه السلام, امیرالمؤمنین, امیرالمؤمنین علیه السلام, بخاری, بن باز, تاریخ, تاریخ اسلام, تاریخ شیعه, تحریف تاریخ, ترجمه الغدیر, تفسیر سوره ذاریات, ذاریات, رسول خدا, رسول خدا (ص), سوره ذاریات, سوریه, صحیح بخاری, عدم تحمل فضائل علی علیه السلام, عدم تحمل فضائل علی(ع), عکس نوشته, علّامه امینی, علی علیه السلام, غدیر, فضائل, فضائل علی, فضائل علی علیه السلام, فضائل علی(ع), متن الغدیر, محبت امیرالمؤمنین, محبت امیرالمؤمنین علیه السلام, مفتی, مفتی اعظم, مفتی اعظم عربستان, ولایت, وهابی, وهابیت