آیات عظام امام و خامنه اى: با اجازه حاكم شرع اشكال ندارد.[1]
آیات عظام بهجت، فاضل، مكارم، نورى و وحید: بنابر احتیاط واجب، باید با اجازه حاكم شرع انجام گیرد.[2]
آیات عظام تبریزى، سیستانى و صافى: آرى، جایز است.[3]
منبع:نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها / مؤلف: سید مجنبی حسینی
[1] – توضيحالمسائل مراجع، 1834 ؛ خامنهاى، اجوبة، س 1017.
[2] – توضيحالمسائل مراجع، م 1834 ؛ مكارم، استفتاءات، ج 1، س 355 ؛ نورى، توضيحالمسائل، م 1830 و 1839 ؛ وحيد، توضيحالمسائل، م 1843 و 1852.
[3] – توضيحالمسائل مراجع، م 1834.
برچسب خوردهائمه علیهمالسلام, اجتهاد, اجتهاد و تقلید, احکام, احکام شرعی, اختلاف نظر, اختلاف نظر مراجع, اساتید, استنباط, استنباط احكام, اصطلاح فقهى, اعتكاف, اعتكاف گناه, اعتکاف در حیاط مسجد, اهمیت اعتكاف, اهمیت روزه, پیامبر ص, پیامبر صلى الله علیه وآله, پیشینه تقلید, تقلید, تقلید از مجتهد, تلاش, حج, حیاط, حیاط مسجد, خمس, خمس سپرده گذارى, خمس سفر حج, دانشجو, دندان, دهان, راهنما, رژلب, روزه, روزه دار, زمان پیامبر, زن, زن سیده, زیارت, سپرده گذارى, سفر حج, سیده, شامپو, عالم, عطر, عطر روزه دار, فطره, فطریه, فقیه, قصد اقامت, قطع اعتكاف, کرم, کوشش, لثه, مؤونه, ماه رمضان, ماه مبارك رمضان, متعارف, مجتهد, مراجع, مراجع تقلید, مرجع, مرجع دینی, مسجد, معمول, مکه, نماز, همبستگی