اهل تسنّن با اين كه روايت « ردّ شمس » براى على ـ عليه  السّلام ـ را نقل مى  كنند، مى  گويند: اين چه فضيلتى براى على ـ عليه  السّلام ـ است، زيرا به واسطه  ى ردّ شمس نماز ادا نمى  شود.

مى  گوييم: اگر قرار گرفتن سر حضرت رسول ـ صلّى  اللّه  عليه  وآله  وسلّم ـ در حالت وحى در دامان او فضيلت به حساب نيايد، ديگر چه چيز فضيلت شمرده مى  شود؟! حتما كسى كه چنين نبوده افضل است!

منبع: کتاب در محضر حضرت آیت الله العظمی بهجت- جلد1 / محمد حسین رخشاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *