همه مراجع: اگر متوجه اصل جنابت نبوده، روزههاى او صحیح است؛ ولى نمازهاى او قضا دارد.[۱]

 

 

پی نوشت


[۱] – امام، استفتائات، ج ۱، روزه، س ۳۱ ؛ خامنهاى، اجوبه الاستفتائات، س ۱۹۵؛ نورى، استفتائات، ج ۲، س ۶۹؛ تبریزى، صراط النجاه، ج۱، س۱۰۷ ؛ فاضل، جامعالمسائل، ج۱، س۵۵۸؛ بهجت، وسیله النجاه، ج ۱، م۱۰۸۹؛ سیستانى، تبریزى، منهاجالصالحین، م ۹۸۵ ؛ صافى، هدایه العباد، ج ۱، م ۱۲۸۲ و دفتر: وحید و مکارم.