همه مراجع: اگر به حدى باشد كه مانع رسيدن آب به پوست نباشد، اشكال ندارد.[1]

 تبصره. تشخيص اين امر به عهده عرف است.

 

 

پی نوشت


[1] – تبريزى، استفتائات، س 152؛ سيستانى، سايت، وضو؛ خامنهاى، اجوبة، س 104؛ فاضل، جامعالمسائل، ج 1، س 125؛ امام، استفتائات، ج 1، وضو، س 40؛ صافى، جامع الاحكام، ج 1، س91 و 106؛ دفتر: نورى، وحيد، مكارم و بهجت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *