همه مراجع (به جز تبریزى و وحید): نمازى را که خوانده، صحیح است؛ ولى براى نمازهاى بعد باید غسل کند.[۱]

آیات عظام تبریزى و وحید: اگر احتمال بدهد که هنگام شروع به نماز متوجه بوده، نمازى را که خوانده، صحیح است، ولى براى نمازهاى بعد باید غسل کند.[۲]

 

 

پی نوشت ها


[۱] – توضیحالمسائل مراجع، م ۳۸۸؛ بهجت، وسیله النجاه، ج ۱، م ۲۲۰ و دفتر: خامنهاى.

[۲] – وحید، توضیح المسائل، م ۳۹۴ و تبریزى، توضیحالمسائل مراجع، م ۳۸۸٫