وقتی امام زمان (عجّل الله فرجه) می‌آیند، چه کاری انجام می‌دهند؟ می‌آیند با نفاق و با ظلم و کفر می‌جنگند. آیا می‌شود کسی خودش ظالم باشد و تیغ امام زمان، شمشیر امام زمان (عجّل الله فرجه) که بنا است خون ظالم را بریزد، منتظر باشد که بیاید خون خود او را بریزد؟! قطعاً این‌طور نیست، خدا چنین انتظاری را به او نمی‌دهد. منتظر، کسی است که خودش مستکبر نباشد، قدرت‌طلب نباشد، برای حفظ قدرت و به دست آوردن قدرت به دشمنان دین رو نیاورد، برای رسیدن به قدرت، احکام اسلامی را کمرنگ نکند.

 

یکی دیگر از مسائلی که حضرت حجّت (ارواحنا فداه) بنا است انجام بدهند این است که جهان را به صورت یک خانواده در می‌آورند. این جهان با این وسعتی که دارد، همه به همدیگر پیوند دارند، همه با همدیگر تعاون دارند. این‌که بنا است امام زمان (عجّل الله فرجه) حکومت جهانی تشکیل بدهند، مجموعه‌ی جهان به صورت یک خانواده در بیاید، یک امیر که جنبه‌ی پدری و مهربان‌تر از پدری دارد، سایه‌ی او بر سر این‌ها باشد و آن‌ها را در مسیر خدا پیش ببرد و انسان را به کمال نهایی بشریت برساند.

برای جهانی شدن، مقدّمات جهانی شدن را ما باید فراهم کنیم که یکی از این امور همین نیروی قدس است که یک شبکه‌ی جهانی است. ما باید جهان را آماده کنیم که وقتی امام زمان (عجّل الله فرجه) آمد، مردم بشناسند که او امام زمان (عجّل الله فرجه) است، بشناسند که او برای براندازی ظلم آمده است، برای از بین بردن ناامنی آمده است، برای تحقّق صفا و مهربانی آمده است.