۱- وهابیت از منحوس ترین فرقه های ضاله در جهان بوده که به سبب اعمال وحشی گری خود و اعتقادات مخرب از طرفداران کمی برخوردار می باشد. آنان برای مطرح کردن خود و تخریب شیعیان به هر کاری دست می زنند. انواع حربه ها را به کار می گیرند تا اهداف پلید خود برسند. گاهی تند روی کرده علما و شیعیان مظلوم را شهید می کنند و گاهی خود را دوست شیعیان نشان می دهند.


۲-
توجه به این نکته حائز اهمیت است که این فرقه از سرسخت ترین دشمنان اهل بیت و شیعه می باشند. دروغ، فریب کاری و کشتار شیعیان از اساسی ترین ابزار آنان بوده است.


۳-
آنان در راستای رسید به اهداف خود آنچنان توهین ها و کشتاری به راه می اندازند که مسلمانان اهل تسنن را هم از خود متنفر کرده اند.


۴-
این بار آنان از درب دوستی برای فریب وارد شده اند. ولی آیا آنان با این سابقه کشتار و دروغ می توانند از این حربه منفعت ببرند؟ هرگز نخواهند توانست. اما باید در نظر داشت که عده ای از شیعیان و مردم جهان از اهداف شوم این فرقه آگاه نیستند. بنابراین انتظار از علما و فعالان این عرصه لازم است تا تمام توان خود را به کار بگیرند تا بتوانند این فرقه را از ریشه بکنند.


۵-
علاوه بر مسائل فوق لازم است تا بین تمامی مسلمین اعم از شیعه و سنی وحدتی همه گیر و ناگسستنی مبتنی بر محوریت اسلام وجود داشته باشد تا تفرقه اندازی این فرقه ضاله خللی میان مسلمین به وجود نیاورد.

 

 

منبع:پرسمان