اگر سلفیت معتقد است، حسین علیه السلام کشته نشده و به شهادت نرسیده است، پس شیعیان جهان به چه علتی، هر ساله محرم و عاشورا را چنین با شکوه برگزار می کنند؟!

 برخی می گویند: آیا این منطقی است که مردم نمی دانند حسین علیه السلام کشته شده است.

من از زمانی که متولد شدم و خودم را شناختم، در مکاتب سلفی بودم؛ و حتی خانه ای که در آن تربیت شدم و پرورش یافتم که اکنون مادرم و خواهرانم در آن زندگی می کنند، آموزشگاهی مخصوص زنان بود، بنام آموزشگاه دخترانه سلفی خدیجه

حتی زمانی که ازدواج کردم در آن خانه بودم، من و همسرم از زمانی که ازدواج کردیم در آنجا ساکن شدیم و اکنون مادر من در آنجا سکونت دارد. پدرم اولین کسی است که آموزشگاه مخصوص زنان در صنعا را تاسیس کرد. همچنین در دوران جوانی خود، اولین مدرسه مخصوص کودکان را در روستا بنیان نهاد. و عموی من موسسین جنبش اخوان است.

هنگامی که به مذهب شیعه منور شدم؛ با همسر، خواهر بزرگم نبیله، در مورد جریان حسین علیه السلام صحبت کردم؛ اما آنها صریحا گفتند: حسین علیه السلام کشته نشده است. حسین علیه السلام در خانه مادر خود از دنیا رفت؛ و شهید نشده است. چه کسی گفته که حسین علیه السلام کشته شده است؟ آیا این افکار، از تفکرات ایرانی سرچشمه نمی گیرد؟

بنابراین کسی نمی دانست که حسین علیه السلام کشته شده است!؟

 

البته این مربوط به زمان حال نیست، این موضوع مربوط به بیست سال پیش است که شبکه تلویزیونی نبود. الان او از این موضوع آگاه است، چون شبکه های شیعه مذهب زیادی به منصه ظهور رسیده اند.

مفتی سوری شیخ حسون می گوید: ده ها سال نزد مشایخ درس خواندم و نمی دانستم که حسین علیه السلام کشته شده است.

زمانی که بنده با شیخ عثمان خمیس مناظره کردم، برخی خواهران سلفی از قبیل دکتر امیره مغربی به مذهب شیعه منور شدند. او می گفت: بعد از ۴ ماه از گذشت مناظره ها، در روز دهم محرم، مادرم با من تماس گرفت و گفت که این روز عید است به تو تبریک می گویم. به او گفتم در این روز حسین علیه السلام به قتل رسیده است، آنگاه گریستم.

بنابراین رسانه امویان توانست جریان قتل امام حسین علیه السلام را از مردم تا قرن بیستم پنهان نمود؛ و اگر شبکه های تلویزیونی، فیس بوک و برنامه واتس آپ نبود، مراسم عزاداری که شیعان در کل جهان برای حسین علیه السلام برپا می کنند، وجود نداشت؛ و کشتن امام حسین علیه السلام به یک اسطوره تبدیل می شد.

بله ما در مذاهب وهابیت خواندیم که ابن تیمیه می گوید: حسین علیه السلام کشته شده است! اما چه کسی منهاج السنۀ را مطالعه می کند؟!

آیا همه سلفیان آن را خوانده اند؟!

در حال حاضر اگر بررسی کنید، می بینید که اکثر سلفی ها کتاب منهاج السنۀ را نمی شناسند؛ مگر علما و اهل علم و سخنرانان و فقها!