در این متن می خوانید:
    1. پرسش از سلفی
    2. تبیین موضوع

بسم الله الرحمن االرحیم

و صلی الله علی سیدنا محمد و علی آله الطیبین الطاهرین

پرسش از سلفی

چرا امام ابو داوود السجستانی، حدیث دوازده امام را در کتاب المهدی، قبل از تولد م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه گنجانید!!؟

 

تبیین موضوع

مسئله مهم اینست که مسائل غیبی نمی توانند موضوعیت پیدا کند.

از نشانه های حدیث صحیح، اینست که در عالم بیرون به واقعیت محقق شود، چون حدیث موضوع (جعلی)، در عالم بیرونی تحقق پذیر نیست؛ و واقعیت، آن را تکذیب می کند.

امام ابن دواود کار عجیبی انجام داد. او قبل از ولادت م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه به دنیا آمده است؛ و کتابهای او از کتب ششش گانه به حساب می آید؛ و اهل تسنن گفتند: آنچه که زیر پوسته زمین است، صحیح تر از کتاب سنن ابی داود السجستانی نیست.

این امام عجیب، حدیث دوازده امام را در کتاب المهدی ذکر کرد. این مسئله قابل توجه است! چرا حدیث دوازده امام که در کتاب بخاری وجود دارد، در کتاب مهدی موجود نیست؟ چرا حدیث دوازده امام که در کتاب مسلم وجود دارد، در کتاب المهدی نیست؟

این امر باعث شد که مردم آغاز به تحقیق پیرامون این مسئله کنند که چرا امام ابو داوود السجستانی، حدیث دوازده امام را در کتاب المهدی، قبل از تولد م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه گنجانید!!؟

در نتیجه این یک مسئله مهم است. به این معنا است که ابو داود السجستانی اعتقاد داشت که امام مهدی همان امام دوازدهم است.

بنابراین سلفی ها گفتند: چون  حدیث نبوی صحیح تصریح می کند که مهدی همان امام دوازدهم است، پس اگر مهدی همان امام دوازدهم باشد، به گواهی امام سجستانی – که قبل از ولادت امام دوازدهم از دنیا رفت.- آیا این امر ما را به تجدید نظر وا نمی دارد که امام م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه همان مهدی است؟!

و مهدی امام دوازدهم، کسی غیر از م.ح.م.د بن حسن عسکری روحی ‌و‌ ارواحنا‌ فداه دوازدهمین امام نیست!

آیا این نوعی از تعصب و جانب داری نیست؟ در حالی که انسان مؤمن اگر دنبال حقیقت باشد، به آن پی می برد؛ و من نمی توانم همه موارد این کتاب را شرح و بیان کنم. حقایق بسیاری را بازگو کردم، اما لازم است برادران وهابی به آن مراجعه کنند. سپس درک خواهند کرد که حق در مورد مهدی با دوازدهمین امام است.

جزاکم الله بالخیر؛ به امید دیدار